• Inici
  • Contacte

Sessió Informativa Linia 9

Introduïda: 27-05-2009
Atès que properament s'iniciaran les obres de construcció de l'estació de la L9 al Campus Nord de la UPC, els vicerectors de Política Universitària i de Planificació i Programació d'Infraestructures de la UPC, us conviden a la sessió informativa de GISA que tindrà lloc el proper dijous, 4 de juny, de 9 a 11 del matí, a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports.
La sessió seguirà el següent Ordre del Dia:

1. Presentació de la sessió.

2. Presentació del projecte constructiu de l’estació de la L9 a la UPC, per la directora general d’Obra Civil de Gestió d’Infraestructures S.A (GISA), Carme Deulofeu.

3. Torn obert d’intervencions.

Aquesta sessió s’inscriu en el context de la campanya que vàrem endegar el passat mes de desembre amb la finalitat de facilitar el màxim d’informació a la comunitat universitària en relació a les actuacions urbanístiques i d’infraestructures que s’estan portant a terme, especialment al Campus Nord, i que han de culminar amb la millora de les comunicacions de la UPC amb el seu entorn.

Veure e-informacions números 28 i 32

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS