• Inici
  • Contacte

Segona Convocatòria Mobilitat 2010/2011

Introduïda: 15-09-2010
Oberta la segona convocatòria per demanar una plaça Erasmus per marxar el pròxim quadrimestre 2010/2011 a alguna de les places que queden lliures.

Si voleu informació sobre quines places queden lliures us heu de passar per Relacions Internacionals de la FIB o enviar-nos un e-mail.

La sol·licitud de la plaça es farà via e-mail, és a dir, haureu d'enviar un e-mail de Subject "Segona convocatòria" amb les vostres dades i el llistat de les universitats ordenades per preferència (màxim 4).

Data límit per enviar la sol·licitud: 26 de Setembre.

Relacions Internacionals FIB
rel.int@fib.upc.edu
Ed. B6 - Planta 0
De dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores.
De: 15-09-2010 Fins: 26-09-2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS