• Inici

Jornades Reutilitza

Introduïda: 19-11-2015
Del 23 de novembre al 4 de desembre
Lugar: Aula Polivalent (sótano del A3)
Organitzades per TXT
Participen els estudiants de CI, APC, ASO y SLDS

Programa de les jornades
  • Revisió de l'equipament: Dies 23, 25, 26 i 27 de novembre - Catalogació i revisió d'ordinadors (estudiants de CI).
  • Del 30 al 4 de desembre - Reparació d'ordinadors (estudiants d'APC) i instal·lació de Sistema Operatiu (estudiants d'ASO i SLDS)
Activitats obertes:

- 25 de novembre a les 12:00-14:00. Aula A1001. Conferencia "La sostenibilitat de les TIC", a càrrec de David López, professor del DAC i director de l'ICE.

- de desembre a les 12:00-14:00. Aula Màster. Visionat + Taula Rodona a partir del documental de la Gemma Parellada sobre l'extracció i comercialització del coltan i la vulneració dels Drets Humans - Amb la participació de l'autora i de Jordi García i Eva Vidal, professors del DAC i EE respectivament.

Més informació a Jornades Reutilitza

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS