• Inici
  • Informació
  • Contacte

L'equip Thundersturck guanya el premi Fan Favorite al ISC2016 Student Cluster Competition

Introduïda: 23-06-2016
L'equip format per estudiants de la FIB (Juan Francisco Martínez, Kevin Sala Penadés, Sandra Pérez Corella, Elisabet V. Breix, Yinghao Xu i Josep Salvadó Castro), va guanyar ahir el premi "Fan Favorite" gràcies a tots els vots rebuts.
"Estic content de ser part del futur de la comunitat HPC sent l'assessor, al costat de Daniel Ruiz. També m'agradaria aprofitar aquesta oportunitat per agrair a tots els assistents a l'ISC que ens van votar.", diu Filippo Mantovani, assessor de l'equip Thunderstruck.

Felicitats a l'equip Thunderstruck pel premi guanyat.

Noticia anterior

>> http://montblanc-project.eu/press-corner/news/spanish-team-receives-fan-favorite-award-isc2016-student-cluster-competition

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil