• Inici
  • Contacte

CodeClub-Biblioteques

Introduïda: 24-02-2015
Participa al projecte CodeClub-Biblioteques i aconsegueix 2 ECTS per activitats extra universitàries!
Apunta't a la 2na edició del projecte de Biblioteques i CodeClubCat abans del 13 de març!
El Servei de Biblioteques de Catalunya i el CodeClubCat han posat en marxa la segona edició d’una campanya adreçada a nens/es de 10 a 12 anys amb l'objectiu d’apropar la programació a aquest col·lectiu en els espais que ofereixen les biblioteques municipals.

Al llarg de 12 setmanes (abril, maig i juny), normalment els dissabtes i en sessions de dues hores, un parell de voluntaris treballaran braç a braç en una biblioteca fent-se càrrec d’un grupet d’entre 5-7 nens/es cadascú per tal d’introduir-los en el món de la programació fent servir Scracht.

Pren nota: Els organitzadors han previst una sessió de formació per als voluntaris/es a la sala d’actes del Palau Marc el dimecres, 25 de març, de les 15 a les 17h. Cas que no puguis assistir, està previst gravar i penjar la sessió.

Si ets estudiant del GEI, de l'Enginyeria Informàtica, pla 2003, o de màster pots presentar la teva candidatura per participar en el projecte com a voluntari/a enviant un correu a vd.estudiantatfib.upc.edu amb la següent informació:
- Nom i cognoms
- DNI
- titulació que estàs cursant
- e-mail de contacte
- Llista ordenada per preferència de les biblioteques (máx 6) en les quals podries fer de voluntari/a. Trobaràs el llistat complet al final de la notícia.

Important:
  • La teva participació, acreditada per les biblioteques, dóna dret a un reconeixement de 2 crèdits (només estudiants GEI i EI).
  • El termini per presentar la teva candidatura és el 13 de març de 2015.
  • Abans de la sessió de formació del 25 de març, et farem saber quina biblioteca t’ha estat assignada.
Més informació a: codeclubcat.org i presentació.

Testimonis de voluntaris que han participat en la primera edició d’aquest projecte:

“Ha sigut una experiència fantàstica. Ho tornaria a repetir sense pensar-m'ho 2 cops. Moltes gràcies per portar el CodeClub a les biblioteques! :)”
“Per a mi l'experiència ha estat molt interessant, no només per conèixer l'Scratch, el taller que hem realitzat i la dinàmica dels codeclubs, sinó també per la relació de convivència amb el meu company, els nens i el personal de la biblioteca.”

“M'ha agradat molt participar en aquest codeclub. M'agradaria tenir la possibilitat de seguir en un nivell avançat o seguir impartint classes, ja que es molt divertit i gratificant.”

LLISTAT DE BIBLIOTEQUES PARTICIPANTS A LA 2na EDICIÓ DEL PROJECTE CODECLUB-BIBLIOTEQUES

Barcelona ciutat
Biblioteca Zona Nord