• Inici

Introduïda: 02-06-2010
3 de juny, a les 12:30h, a la Sala d'Actes
Conferència inaugural:
"Informàtica: prou història, poca tradició" a càrrec del Professor Miquel Barceló
Sala d'Actes de la FIB a les 12:30 hores.

Com molt de vosaltres ja sabeu, des de la FIB hem perseguit, durant anys,tenir un espai on recollir i explicar la història de la informàtica, tal com l'hem viscut des de la Facultat.

Vàrem donar un pas en aquest sentit durant la celebració del 30 aniversari de la FIB, organitzant primer l'exposició d'antiguitats de la informàtica, i desprès l'exposició "Retroinformàtica", al Centre comercial de l'Illa Diagonal.

En aquest moment el projecte s'ha concretat. Hem pogut adequar un espai a l'edifici B6, com a sala d'exposicions, on ubicarem el nostre museu.

Amb motiu de la inauguració d'aquest espai convidem a tota la comunitat universitària a visitar el museu ubicat a la planta S3 de l'edifici.

Enllaç a l’exposició virtual “Retroinformàtica”

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil