• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Professor Mateo Valero, investit doctor honoris causa per la Universitat de Saragossa

Introduïda: 14-02-2011
El día 11 de febrer ha tingut lloc l'acte d'investidura de Mateo Valero Cortés, director del BSC-CNS Barcelona Supercomputing Center, com a doctor honoris causa per la Universitat de Saragossa.
Mateo Valero està considerat com el principal artífex europeu de les aportacions científiques en l’àmbit de l’arquitectura de computadors, especialment en el camp dels processadors vectorials. El doctor Valero és un exemple de la necessària col·laboració entre ciències i societat, i les seves idees han permès el desenvolupament de processadores i compiladors d’altes prestacions a les empreses més rellevants del sector.

Nota de premsa del BSC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS