• Inici
  • Informació
  • Contacte

L'associació TxT rep un ajut puntCAT

Introduïda: 20-01-2011
La Fundació PuntCAT ha concedit un ajut a l'associació Tecnologia per a Tothom (TxT), integrada per voluntariat de la UPC, perquè desenvolupi una plataforma web 2.0 per fomentar la reutilizació d'equips informàtics.
El projecte de TxT ha rebut 20.000 euros per crear un web que faciliti a les empreses i usuaris particulars la donació d’equips informàtics a iniciatives i programes que tenen un interès social.

El web es desenvoluparà durant el 2011 i per dur a terme el projecte s’establirà un conveni de pràctiques amb tres estudiants que preparin el projecte de fi de carrera a la FIB. La selecció de l’estudiantat que programarà el web tindrà lloc a finals de gener.

A la pàgina web de TxT trobareu més detalls

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil