• Inici
  • Contacte

Programa PracticaLabs

Introduïda: 07-05-2012
AVÍS: Activitat ajornada. Pròximament publicarem nova data.

L'esdeveniment tindrà lloc a l'Aula de Teleensenyament de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Barcelona (Edifici B3-Ricardo Valle, Planta 1). Intervindran els diferents promotors del programa PracticaLabs, així com emprenedors del món universitari. Data i hora  pendents de confirmació.

Després de la presentació es servirà un aperitiu per tal de facilitar el coneixement entre tots els estudiants assistents interessats en participar-hi i amb l’objectiu de fomentar la creació d’equips interdisciplinaris de treball que puguin presentar projectes a la convocatòria.

Per assistir a la presentació és necessari inscriure’s enviant un correu amb el nom, cognom i els estudis que s’estan cursant a info.practicalabs@ac.upc.edu .

* Què és PracticaLabs?

PracticaLabs és un programa de la UPC que té per objectiu la vinculació de la recerca i innovació universitària amb el món empresarial, promovent la generació de projectes innovadors que puguin tenir repercussió en el món empresarial i de l’emprenedoria.

El programa PracticaLabs obre el dia 9 de Maig de 2012 tres convocatòries, dues dirigides per empreses del sector tecnològic i una altre oberta a propostes d’idees, a les que es podran presentar els estudiants, bé individualment, bé per equips interdisciplinaris.

* Convocatòries PracticaLabs.

- Convocatòria CA Technologies.

CA Technologies, multinacional nord-americana líder a l’àmbit tecnològic i instal·lada a Catalunya, dirigeix la seva convocatòria dins de PracticaLabs a estudiants universitaris que tinguin interès en participar, de manera remunerada, en un dels seus projectes d’innovació.

- Convocatòria Sparsity.

Sparsity Tecnhologies, empresa del Parc UPC, obre la seva convocatòria dins del PracticaLabs amb l’objectiu d’integrar estudiants universitaris dins del desenvolupament tecnològic d’un dels seus projectes innovadors.

- Convocatòria oberta.

S’obre la convocatòria per a la presentació de projectes innovadors per part d’equips interdisciplinaris que permetin la vinculació de la innovació universitària i el món dels negocis. Per això des de PracticaLabs s’anima a la creació d’equips de treball, composats per al menys dos estudiants de l’àmbit tecnològic i un altre estudiant de l’àmbit dels negocis (MBA o similars). Cada equip presentarà una proposta de treball a la convocatòria de PracticaLabs i aquells seleccionats contaran amb el suport del Programa Innova de la UPC a l’hora de la implementació i la possible creació del projecte empresarial.

* Presentació dels projectes.

La convocatòria romandrà oberta des del Dimecres 9 de Maig de 2012 a les 15:00 hores fins al Dilluns 11 de Juny de 2012 a les 14:00 hores. Podeu fer-nos arribar les vostres propostes a:

info.practicalabs@ac.upc.edu

info.practicalabs@upc.edu