• Inici
  • Contacte

Jenui 2009

Introduïda: 06-07-2009
XV Jornades d'Ensenyament Universitari de la Informātica. 8 i 9 de juliol a la FIB.
Les jornades van néixer com un fòrum d’intercanvi d’idees en l’àrea de l’ensenyament universitari en informática. El seu objectiu es promoure el contacte, l’intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professores, professors  i  grups d'investigació; debatre sobre el contingut dels programes i els mètodes pedagògics emprats, i presentar temes i enfocaments innovadors que permetin millorar la docència de la informàtica en les universitats.

L’Associació d’Ensenyants Universitaris de la Informàtica (AENUI), constituïda durant les Jenui 2000 en Alcalà. Vetlla pel manteniment i desenvolupament de les JENUI, a més de promoure activitats al llarg de tot l’any que mantenen viu l’esperit d’innovació en l’ensenyament informàtic universitari.

De: 07-07-2009 Fins: 09-07-2009

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS