• Inici
  • Contacte

La FIB a les Jornades Tècniques de RedIRIS 2011

Introduïda: 30-11-2011
Jaume Moral, personal de l'LCFIB, presenta el dijous 1 de desembre el projecte de Mobilització del Racó de la FIB. Segueix la presentació per internet.
La presentació "Mobilització del Racó de la FIB" es podrà seguir en directe des de la web de les jornades RedIRIS 2011 a partir de les 12 (a la sala A).

Aquest projecte també es va presentar a la Trobada dels Serveis Informàtics de les Universitats de Catalunya (TSIUC) el passat 23 de desembre. El professor de la FIB, Hugo Hernández va exposar el projecte Racó Mobile.

Dins del grup de treball de docència de RedIRIS, la FIB també va presentar el sistema que mostra en temps real la ocupació de les aules informàtiques desenvolupat per Oscar Camacho, membre de l'LCFIB.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil