• Inici
  • Informació
  • Contacte

Convocatòria anual d'ajuts per a activitats de cooperació al desenvolupament

Introduïda: 17-03-2016
Oberta la Convocatòria anual d'ajuts per a activitats de cooperació al desenvolupament fins el 7 d'abril de 2016.
Un any més el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD-UPC) posa en marxa la convocatòria anual d’ajuts per a activitats de cooperació al desenvolupament, que es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d’estudiants, PDI i PAS a la Campanya del 0,7%.

Aquesta convocatòria, que dóna suport a la participació directa de membres de la comunitat universitària en iniciatives i projectes que contribueixin a la millora de capacitats, a la generació i transferència de coneixement i tecnologia i a la sensibilització i mobilització social en la lluita contra la pobresa i les desigualtats, s’alinea amb els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible recentment aprovats per les Nacions Unides.

Trobareu tota la informació desplegada a la pàgina web del CCD i, tot seguit, un breu resum amb alguns dels aspectes més rellevants de la convocatòria, de la que també us adjuntem les bases.

Us animem a participar-hi i a fer créixer, entre totes i tots, el compromís i la implicació activa des de la UPC envers els principals reptes als que ha de fer front la nostra societat.

>> http://www.upc.edu/ccd/ca/accions-al-sud/convocatoria-dajuts/xiv-convocatoria-dajuts-2016

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil