• Inici
  • Contacte

Èxit d'estudiants del GEI (CFIS) a la Hackaton for a Better DRIVING EXPERIENCE

Introduïda: 02-05-2016
Quatre estudiants del GEI (CFIS) han resultat guanyadors de la Hackaton celebrada a la UPC de l'11 al 13 de març.
L'equip format pels estudiants Arnau Canyadell, Iñigo Moreno, Aleix París i Esteve Tarragó van guanyar el premi a la millor idea a la Hackaton for a Better DRIVING EXPERIENCE, celebrada de l'11 al 13 de març a la FIB i patrocinada per SEAT i Altran.

El projecte guanyador, ParkWard consisteix en un sistema que serveix per monitoritzar places d'aparcament lliures.

Han desenvolupat un programa per Raspberry Pi o Android que, mitjançant una càmera que està enfocant un carrer o pàrquing va fent fotografies i enviant-les a un servidor, que també van programar. El servidor manté una base de dades de les places d'aparcament i determina quines estan ocupades i quines no, fent servir tècniques de Computer Vision. El reconeixement de les imatges actualment està en una primera versió, però en certs casos ja s'han obtingut bons resultats.

Podeu llegir més informació de l'esdeveniment al web del hackathon.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil