• Inici
  • Informació
  • Contacte

UPC, primera universitat a Espanya en transferència tecnològica

Introduïda: 24-03-2015
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és la primera universitat a Espanya en transferència tecnològica i la segona en productivitat investigadora, segons l'U-Ranking 2015.
L'U-Ranking és un sistema d’indicadors de resultats i productivitat de les universitats estatals elaborat conjuntament per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (Ivie). Aquest rànquing inclou les 48 universitats públiques d’Espanya i en l’edició actual incorpora per primera vegada 11 de les 33 universitats privades del sistema. Això fa que el nombre d’universitats classificades hagi passat de 48 a 59. Aquest fet suposa un element a tenir en compte a l’hora de valorar l’evolució de les posicions respecte l’edició anterior, especialment a les classificacions referides a la docència, dimensió en la que les universitats privades sembla que, d’acord amb la metodologia utilitzada pels editors, destaquen pel que fa a la productivitat.

Font: Sala de Premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS