• Inici
  • Contacte

Relacions Internacionals de la FIB al Forum TI

Introduïda: 19-04-2010
Dimecres 21 d'Abril es celebra el Fòrum de les Tecnologies de la Informació 2010. La FIB tindrà un stand on podràs trobar informació sobre algunes universitats estrangeres amb les quals la FIB té convenis d'interncanvi acadèmic.
Aquest dimecres 21 d'Abril es celebra el Fòrum de les Tecnologies de la Informació 2010.

La FIB tindrà un stand on podràs trobar informació sobre els programes de mobilitat i tríptics sobre algunes de les universitats estrangeres amb les quals tenim convenis d'interncanvi acadèmic.

També tindrem informació sobre els diferents màsters que ofereix la FIB i sobre el cercle FIBER.
De: 19-04-2010 Fins: 21-04-2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS