• Inici
  • Contacte

La UPC rep la Medalla d'Honor de Barcelona

Introduïda: 26-11-2010
El 24 de novembre, l'Ajuntament de Barcelona ha lliurat la Medalla d'Honor de la ciutat a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i a la Universitat de Barcelona (UB), en reconeixement a la tasca que ambdues universitats han dut a terme en el marc de la docència i la recerca del Barcelona Knowledge Campus (BKC), que el desembre de 2009 va ser reconegut com el millor Campus d'Excel·lència Internacional
El consistori municipal distingeix cada any amb la Medalla d'Honor de la ciutat a 25 persones o entitats per haver contribuït al desenvolupament d’una consciència ciutadana i cívica, així com dels seus valors i virtuts.

A l’acte, que ha tingut lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament, hi han assistit el rector de la UPC, Antoni Giró, juntament amb altres membres de la comunitat universitària.

Barcelona Knowledge Campus

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS