• Inici
  • Contacte

Oberta la convocatòria de beques de mobilitat Eranet-mundus i Eranet-plus

Introduïda: 26-11-2013
La UPC participa en els projectes de la UE ERANET-MUNDUS i ERANET PLUS que consisteixen en mobilitats de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI amb les universitats de la Federació Russa.
Les Universitats russes participants són les següents:
  • Russian State Hydrometeorological University (RSHU),
  • Lovachevsky University of Nizhni Novgorod (UNN) in Nizhni Novgorod,
  • Pskov State Pedagogical University (PSPU) in Pskov,
  • Saint Petersburg State University (SPbU) in Saint Petersburg,
  • South Ural State University (USU) in Chelyabinsk,
  • Siberian Federal University (SibFU) in Krasnoyarsk,
  • Lomonosov Moscow State University (MSU)
  • Moscow Linguistic State University (MLSU) in Moscow,
  • Demidov Yaroslavl State University (YSU) in Yaroslavl.
Les estades podran ser per mobilitat acadèmica o per a la realització d'un màster o d'un doctorat complet i podran tenir durades entre 6 i 36 mesos. Les beques inclouen ajut de viatge, mensualitat de la beca i assegurança de salut.

Podeu consultar les pàgines web dels projectes per obtenir informació detallada sobre els tipus de mobilitat i el detall dels imports de les beques que trobareu a: "Applications" i "Scholarship >> Grants" de les webs dels projectes:
- Eranet-plus
- Eranet-mundus

Els candidats hauran de presentar la seva sol·licitud abans del 20 de desembre de 2013. a través dels formularis que trobaran a la pàgina web del projecte corresponent. Les sol·licituds presentades fora de termini o per altres mitjans seran desestimades.

Ampliat el termini fins el 15 de gener de 2014, tant per a la recepció de possibles candidatures d'estudiants com per a mobilitats des de la UPC cap a Rússia.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil