• Inici
  • Contacte

10a Festibity

Introduïda: 11-05-2012
A la 10a Festibity, la festa de les tecnologies de la informació, el president de la Generalitat Artur Mas dóna les gràcies i felicita en reiterades ocasions a la Facultat d'Informàtica de Barcelona i a FIB Alumni.
Davant dels professional de les tecnologies de la informació, Artur Mas ha volgut donar les gràcies a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) “per totes les promocions d’èxit” i per demostrar que és una universitat que “està a dalt de tot de les universitat d’informàtica de Catalunya, de l’Estat i de bona part d’Europa”. (nota de premsa de presidència de la Generalitat)

Durant l'acte es van lliurar les mencions festibity que enguany han estat per:

Menció FIB: reconeixement a una o més persones que hagin desenvolupat una tasca destacada en la vida de la FIB.
Miquel Barceló, Professor de la Facultat d'Informàtica de Barcelona

Menció Honorífica: reconeixement a una persona, empresa o entitat que s’hagi distingit en la seva trajectòria per una contribució a les TIc de forma significativa.
Rosa García, CEO de Siemens España.

Menció a la Iniciativa TIc: reconeixement al projecte d'una empresa que s'hagi distingit darrerament en el camp de les TIc.
Mobile World Capital mobileworldcapital.com

Menció FiberEmprenedors: reconeixement a una empresa impulsada per un Fiber, que hagi tirat endavant algun projecte empresarial rellevant.
DEXMA www.dexmatech.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS