• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: El món s'ha quedat sense benzina: Com arrencar un nou model econòmic?

Introduïda: 05-11-2014
Cicle de Conferències/Debat de les assignatures EEE i SECS
Conferenciant: Antonio Turiel, (investigador del CSIC i il·lustre convidat al programa Singulars de TV3)
19 de novembre a les 12.00 h a la Sala d'Actes de la FIB
Jose Cabré, professor del Departament d’Organització d’Empreses te el gust de convidar-vos a la primera conferència del Cicle de Conferències/Debat.

Cicle de Conferències organitzat en l'àmbit de les assignatures "Empresa i Entorn Econòmic" del Grau en Enginyeria Informàtica, i SECS “Sostenibilitat, Economia i Compromís Social” del Màster en Enginyeria Informàtica.

Antonio Turiel, físic, matemàtic i investigador de l’Institut de Ciències del Mar del CSIC. Creador del conegut blog “peak Oil”: L’arribada al zenit en la producció mundial de petroli ha posat l’economia contra les cordes. Turiel reflexiona sobre aquest fenomen i les mesures a prendre per a posar remei a la carestia que ve.

Coordinadors: Jose Cabré i Joan Carles Gil

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS