• Inici
  • Contacte

AppCircus Barcelona

Introduïda: 31-10-2013
Si has creat una aplicació, inscriu-la en AppCircus abans del 15 de novembre, presenta-la davant del públic i un jurat d'experts del sector mòbil de primer nivell. La inscripció és gratuïta i pot ser una de les 20 apps participants en els Mobile Premier Awards 2014.
AppCircus arribarà a Barcelona el 28 de novembre, amb el suport d'Estrella Damm, en la que serà la cita de l'any amb les aplicacions que marquen tendència a la capital del mòbil. Barcelona és una de les ciutats del món que més utilitzen les apps per fer més fàcil, còmoda i divertida la vida als seus habitants, per la qual cosa el showcase serà un gran aparador de les aplicacions mòbils del moment.

L'app guanyadora serà avaluada per un jurat global i pot ser una de les 20 apps participants en els Mobile Premier Awards 2014, els premis de referència a nivell internacional del món de les apps, que tenen lloc anualment a Barcelona durant el Mobile World Congress.

AppCircus Barcelona està obert a qualsevol desenvolupador, estudiant, startup o empresa amb un prototip funcional de la seva aplicació en qualsevol sistema operatiu. D'entre totes les aplicacions inscrites, 10 apps seran seleccionades per mostrar la seva proposta sobre l'escenari.

Més informació http://appcircus.com/event/barcelona

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS