• Inici
  • Contacte

Dos estudiants de la FIB arriben a la final del concurs Le Phare

Introduïda: 19-04-2010
Dos estudiants de la FIB arriben a la final del 1er Concurs euro-mediterrani de creació d'empresa i guanyen el premi a la idea més socialment responsable en la categoria estudiant.
Organitzat per l'associació d'estudiants ACCEDE Provence (Association de Conseil en Création d'Entreprise pour le Développement de l'Emploi) de l'escola de negoci Euromed Management de Marseille (www.euromed-management.com), Le Phare és un concurs que compta ja amb 12 edicions. L'edició d'enguany és la primera oberta a participants de països euro-mediterranis.

El passat 30 de març, dos estudiants de la FIB, Edgar Juanpere i Ausiàs Pomés, van ser guardonats amb el premi a la idea més socialment responsable d'entre més de 70 participants en la categoria estudiant.
El projecte presentat a concurs, que neix a l'assignatura VPE impartida per en Marc Eguiguren, pretén fer un ús més eficient de l'aigua en el reg de grans extensions de gespa com ara camps de golf, camps de futbol o parcs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil