• Inici
  • Contacte

Concurs Learning Apps 2015

Introduïda: 29-10-2015
INGENIO Leadership School convoca el concurs amb l'objectiu de fomentar el desenvolupament d'aplicacions mòbils innovadores, relacionades amb el e-learning accessible 24h.
L’objectiu és posar a l’abast dels directius i professionals d’arreu del mon de parla hispana, els continguts pedagògics dels seus cursos, sense necessitat de connectivitat a Internet ad hoc.

Resum
Plataformes acceptades: Android, Apple i Windows Phone.
Termini presentació de sol·licituds: 27 de Novembre de 2015.
Lloc de presentació de sol·licituds: info@ingenioschool.com
Premi a l'app guanyadora: 500 €
Altres premis: mencions honorífiques.
Priorització d'apps basades en contenidors de dades en diferents formats: e-book, vídeo i audio.

Objectius
Desenvolupar aplicacions mòbils relacionades amb la formació que permetin als alumnes d’INGENIO seguir els seus cursos a través del mòbil, sense connectivitat a internet

Donar a conèixer a nivell internacional les Apps desenvolupades per individuals i/o empreses així com estudiants que estiguin començant en aquest món.

Més informació Learning Apps 2015

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS