• Inici
  • Contacte

Programa d'estiu: Experiencing China - Tsinghua University

Introduïda: 24-05-2016
La Tsinghua University de Pequín organitza el seminari "Summer Program: Experiencing China" de l'1 al 14 d'agost. Aquest programa es concep com un seminari multidisciplinari i interactiu per entendre millor la Xina i s'adreça a estudiants de diferents universitats del món.
La Universitat de Tsinghua ha ofert la possibilitat de nominar dos estudiants de grau o de màster de la UPC que estiguin interessats a assistir-hi i concedir-los una beca que cobreix:
  • Matrícula i taxes d'assistència al curs.
  • Allotjament en una residència universitària de Tsinghua per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada del seminari.
  • Assegurança bàsica d'accidents durant el període del curs.
Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d'assumir les despeses de viatge i l'assegurança mèdica que demanarà la Tsinghua University i que es requerirà per fer la "China Visa application".

La data límit de presentació de sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa serà divendres 3 de juny de 2016.

Trobareu tota la informació i el formulari de sol·licitud a l'apartat "Notícies" del web del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

>> http://www.upc.edu/sri/ca/noticies/experiencing-china-summer-program-tsinghua-university

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil