• Inici
  • Contacte

Assemblea Campus Nord

Introduïda: 14-06-2012
Els propers dies 15, 18 i 19 de juny els estudiants de la FIB voten sobre l'ajornament del tancament d'actes.
Es col·locaran taules de votació presencial durant els dies 15, 18 i 19 de juny a la plaça de la FIB i la plaça Telecos, amb l’horari de votació de 10.00h a 21.30h ininterrompudament. Per votar de forma presencial és imprescindible presentar el DNI o el carnet de la UPC.

A més, teniu tres opcions per a votar de forma no presencial:

1 – Mitjançant delegació de vot a persona física: aquesta opció requereix que us poseu en contacte amb alguna persona que acudeixi a votar físicament i garanteix que el vostre vot serà secret. Per tal de fer efectiu el vostre vot heu de descarregar el document que trobareu al següent enllaç, omplir-lo degudament, fer una fotocòpia del vostre DNI i dipositar el vostre vot (retallant-lo de la resta del document) en un sobre tancat. Un cop fet això heu de donar tota la documentació a aquesta persona i ella serà l’encarregada de fer arribar el vostre vot a l’urna.

2 – Mitjançant delegació per correu electrònic: si decidiu delegar el vostre vot a una altra persona mitjançant correu electrònic no es podrà garantir que el vostre vot sigui secret (el coneixerà la persona a qui el delegueu). Per votar mitjançant correu electrònic heu de descarregar el document del següent link (document de delegació de vot), omplir-lo degudament i escanejar-lo. També heu d’enviar el vostre DNI escanejat a la persona que s’encarregarà de fer arribar el vostre vot a l’urna.

3 – Directament per correu electrònic: la darrera opció per a votar de manera no presencial, que tampoc garanteix el secret de vot és enviant un mail directament a l’adreça referendum@dat.upc.edu afegint com a arxius adjunts una imatge del DNI escanejat i especificant l’opció SI, NO o BLANC tant a l’assumpte com en el cos del missatge. També heu d’especificar si sou alumnes de l’ETSETB o la FIB, ja que el recompte de vots és separat per a les dues escoles. Si falten dades, es demanarà que s’enviï altre cop el vot. Aquest tipus de vot el gestionarà la DAT per a les dues escoles. El procediment i el compromís el podeu trobar al seu web.

Com a aclaració fem saber que una persona que ja hagi votat de manera presencial no ho pot fer a distància, i per tant els vots que arribin de persones que ja han votat seran descartats.

El vot mitjançant delegació serà vàlid fins el tancament de les taules de votació, és a dir, fins dimarts 19 a les 21.30h.

més informació

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS