• Inici
  • Informació
  • Contacte

Seminari: "Environmental Sustainability in Software Engineering"

Introduïda: 14-11-2011
La professora Birgit Penzenstadler, de la Universitat Tecnològica de Munich (TUM), impartirà un seminari de 12 hores sobre sostenibilitat en enginyeria del software en el marc del Màster en Computació.
Hi ha  algunes places obertes per a estudiants d'enginyeria de la FIB amb reconeixement de 3 crèdits en modalitat de lliure elecció (en cas d'assistència i completar satisfactòriament el treball assignat). Les dades del curs són:

- Títol: "Environmental Sustainability in Software Engineering"
- Horari: en les setmanes del 21 i 28 de novembre: dimarts, dijous i divendres, de 12 a 14h.
- Lloc: A3101. UPC- Campus Nord

Podeu trobar més informació sobre el seminari a

IMPORTANT:
en cas de voler assistir enviar email a franch@essi.upc.edu abans del 17 de novembre.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil