• Inici
  • Contacte

Arriba la HackUPC!

Introduïda: 04-02-2016
Arriba la primera hackató de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC): la HackUPC. Del 19 al 21 de febrer, durant 36 hores podreu posar a prova el vostre enginy, convertint els pensaments en realitats.
Podreu treballar en equips o en solitari, si ho preferiu, per crear webs, aplicacions, maquinari... Però, a banda de crear, la hackató té més al·licients conèixer gent nova i gaudir de 36 hores frenètiques. La HackUPC se celebrarà al Campus Nord de la UPC, als edificis A5 i A6. Els participants tindran a disposició Wi-Fi, menjar, swag i espai de treball. A més, oferim un nombre limitat de beques de viatge per si véns de fora de Barcelona. Què has de portar? La identificació que se't facilitarà quan t'hi inscriguis. I no has d'oblidar: portàtil, sac de dormir, carregadors i raspall de dents. I si vols passar per la dutxa per refrescar les idees, porta una tovallola!

Per qualsevol pregunta pots adreçar-te a @hackupc o al correu info@hackupc.com. I no oblidis que la clau de l'èxit és saber conviure en cada metre quadrat que trepitges amb tots els que t'envolten… Viu l'experiència de conviure durant 36 hores a la HackUPC!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil