• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Professor Mateo Valero, Premi d'Honor de la 19a Nit de les Telecomunicacions i la Informātica

Introduïda: 21-02-2014
El president de la Generalitat, Artur Mas, lliura la māxima distinciķ -el Premi d'Honor- a Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center-Centre Nacional de Supercomputaciķ.
Mateo Valero, que ja havia estat reconegut amb un Premi Salvà i Campillo l'any 1996, és doctor enginyer de Telecomunicacions i catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) des de 1983. Doctor honoris causa per diverses universitats, ha publicat més de 600 articles en l'àrea de l'arquitectura dels computadors d'altes prestacions. Entre els seus nombrosos reconeixements, també es troba el Premi Eckert - Mauchly 2007, que és el més important a nivell mundial en l'àmbit de l'Arquitectura de Computadors.

Altres FIBERS premiats a la 19a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica han estat:

Premi Salvà i Campillo al Jove Emprenedor per a Andrés Bou i Horacio Martos, enginyers informàtics per la FIB que van fundar l'empresa Social Point, amb seu a Barcelona i tercera del món en desenvolupament de social games a Facebook.

Premi Salvà i Campillo a la Personalitat Destacada per a Carlos Domingo, CEO de Telefònica I+D. Doctor en Enginyeria Informàtica i autor del llibre "El viaje de la innovación", és, entre d'altres, impulsor del programa de patents de Telefónica Wayra i Business Angel.

Premi Alan Turing al CIO de l'any (Chief information officer) per a Catalina Grimalt, CIO del Port de Barcelona i responsable de l'Smart Port, un actiu clau en logística internacional.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil