• Inici
  • Informació
  • Contacte

Cursos de tardor per a la competència en terceres llengües a la UPC

Introduïda: 29-09-2010

El Servei de Llengües i Terminologia de la UPC (SLT) presenta l'oferta de cursos de tardor que inclou una sèrie d'activitats encaminades a la millora de les competències transversals en tercera llengua i en comunicació eficaç (possibilitat de reconèixer crèdits de lliure elecció).

Destaca l'opció per millorar el nivell d'anglès a través de cursos virtuals amb tutoria, que complementen l'opció de cursos presencials de les escoles d'idiomes amb conveni.

Altres activitats d'interès poden ser els cursos per redactar el PFC o els tallers per preparar la presentació oral del PFC.

Els següents cursos de comunicació eficaç permeten aconseguir crèdits de lliure elecció per als estudiants de les Enginyeries (Pla 2003):

- Com pots redactar el PFC amb eficàcia?
- Com pots preparar-te la presentació oral del PFC amb èxit?
- Com pots elaborar un currículum eficaç?
- Com pots tenir èxit en una entrevista de feina?
- Com pots millorar la teva capacitat d’argumentació?

Podeu consultar l'oferta completa de cursos a http://www.upc.edu/slt

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil