• Inici
  • Contacte

La UPC i la consultora multinacional Everis, han creat la Cātedra Everis

Introduïda: 21-09-2011
La UPC i la consultora multinacional Everis, han creat la Cātedra Everis per impulsar la formaciķ en les tecnologies de la informaciķ a través de la innovaciķ i la promociķ de la recerca, els estudis i les professions de l'āmbit de les TI.
Amb seu a la FIB i codirigida per Ruth Raventós, vicegana de Relacions amb les Empreses de la FIB, i  Xavier  Franch, investigador del Grup de recerca d’Enginyeria del Software per a Sistemes d’Informació (GESSI), la Càtedra articula la seva activitat en promoure els estudis de les TI per fer front  al descens en el nombre de professionals en el mercat laboral que s’ha experimentat els darrers anys en el sector de les tecnologies de la informació.

D’altra banda, impulsarà la recerca tecnològica aplicada relacionada amb l’enginyeria del software, —una disciplina que aporta mètodes i tècniques que ajuden a desenvolupar i mantenir programari de qualitat—, en les àrees que es detectin com a prioritàries dins del sector.

La Càtedra Everis donarà anualment dues beques a l’estudiantat estranger del Màster en Tecnologies de la Informació de la FIB que hagi de canviar de residència per cursar aquests estudis i atorgarà 5 premis en reconeixement als millors expedients acadèmics de l’estudiantat de la FIB que hagi cursat els primers tres cursos d’Enginyeria Informàtica  i els dos primers del Grau en Enginyeria Informàtica.
A través de la Càtedra, everis participarà també als seminaris d’empresa de la FIB i promourà un estudi sobre la situació i perspectives laborals dels titulats i titulades de la Facultat.

Veure:

Everis