• Inici
  • Contacte

12×12 Congress - Trobada de Cap d'Any de les TIC catalanes

Introduïda: 20-12-2016
Dijous 15 desembre es va celebrar el 12x12 Congress a l'Auditori Imagina amb la participació de Núria Castell, Degana de la FIB. Es van otorgar els Premis Dona TIC, entre les guadonades hi ha la fiber Patricia Sampedro.
El 12×12 Congress és la gran trobada de cap d’any de tot el sector TIC català en què Jordi Puigneró, secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital presenta el Pacte Nacional per a la Societat Digital.

Al congrés s’atorguen també els Premis Dona TIC amb l’objectiu de donar rellevància a aquelles dones que, al llarg de l’any, s’han distingit en la seva activitat professional en el sector TIC.

Les guardonades d’aquesta segona edició dels premis han estat:

• Categoria Divulgadora a Therese Jamaa, directora general de GSMA i responsable de Mobile World Capital Barcelona.
  • Categoria Estudiant TIC a Patricia Sampedro, estudiant d’Enginyeria Informàtica a la Universitat Politècnica de Catalunya i guanyadora del premi Anita Borg Scholar de Google.
  • Categoria Dona TIC revelació a Clara Granell, investigadora formada a la Universitat Rovira i Virgili actualment realitzant el post-doctorat a la Universitat de North Carolina dels Estats Units.
  • Categoria Acadèmica/Investigadora a Montserrat Batet, docent i investigadora de la Universitat Rovira Virgili.
  • Categoria Professional a Anna Moreu, directora de consultoria a Oracle Ibèrica.
  • Categoria Emprenedora a Carlota Pi Amorós, cofundadora de la companyia comercialitzadora d’energia verda HolaLuz.

La Dra. Núria Castell Ariño, Degana de la FIB Facultat d’Informàtica de Barcelona i la Dra. Elisabet Golobardes Ribé, Professora de La Salle – Universitat Ramon Llull en l’àmbit de la Intel·ligència artificial obren la Jornada amb dos interessants keynotes i una taula rodona que modera Jordi Marín, director general de Microsoft Catalunya.

Els Consellers del 12×12 van presentar en vídeo, les seves opinions sobre els temes TIC més rellevants durant 2016 a Catalunya i al Món

El 12×12 Congress és l’esdeveniment que tanca l’any TIC a Catalunya.

Foto de participants on es veu a la Patricia Sampredro amb el premi (segona persona, començant per l'esquerra)

>> http://tertuliadigital.com/12x12/4535/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS