• Inici
  • Contacte

Beques Google Europe for Students with Disabilities

Introduïda: 12-12-2013
Obert el termini de presentació de candidatures a les beques Google Europe for Students with Disabilities per al curs acadèmic 2014-2015.
Els beneficiaris rebran una beca de 7000 € per al curs académic 2014-2015. Les beques s'assignen sota criteris de formació acadèmica, habilitats de lideratge i passió demostrada en la informàtica.

Qui pot participar?
  • Estudiants matriculats actualment en una universitat europea durant el curs acadèmic 2013-2014.
  • Estudiants a temps complet en un máster o programa de doctorat d'una universitat d'Europa durant el curs acadèmic 2014-2015.
  • Ser estudiant d'enginyeria informàtica o un camp molt relacionat.
  • Tenir una sòlida trajectòria acadèmica.
  • Lideratge i passió per la ciència i la tecnologia informàtica.
  • Tenir una discapacitat reconeguda oficialment.

La data límit per presentar la sol·licitud és el 17 de febrer de 2014.

Més informació a Google Europe Scholarship for Students with Disabilities

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS