• Inici
  • Contacte

Setmana Solidària Universitària amb l'esclerosi múltiple

Introduïda: 20-01-2010
La Fundació Gaem i la Universitat Politècnica de Catalunya , organitzen la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple , des de l'1 de març fins al 26 de març , en els campus i diferents facultats i escoles, per donar a conèixer aquesta malaltia entre la comunitat universitària i recollir fons econòmics per continuar amb la recerca de l'esclerosi múltiple.
Per tal de poder portar totes les activitats previstes durant aquesta Setmana Solidària Universitària fem una crida a tota la comunitat universitària que vulgui col•laborar durant aquestes setmanes en el seu campus, facultat o escola. Les activitats previstes són:

Difusió d'informació sobre l'Esclerosi Múltiple
Xerrades sobre l'Esclerosi Múltiple
Esclerock: difusió del Concert de Rock
Venda de samarretes

Els voluntaris/es rebran una jornada de formació per poder realitzar les tasques pertinents, s'informarà de la data i lloc de realització de la mateixa.

El plaç d'admissió d'inscripcions finalitza el proper 19 de febrer.

Més informació i inscripcions

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS