• Inici
  • Contacte

Premi Treelogic a l'Esperit Innovador

Introduïda: 07-02-2013
El Premi Treelogic a l'Esperit Innovador és una iniciativa que Treelogic convoca anualment i que té per objectiu reconèixer, estimular i difondre la iniciativa innovadora dels estudiants universitaris.
Dins s'aquesta nova edició es busquen idees innovadores d'utilització conjunta o integració de Tecnologies de la Informació i Comunicació que resolen problemes reals en un sector identificat.

El premi té un guardó de 4.000 euros i el termini de presentació de propostes finalitza el 18 de març. S'admeten projectes fi de carrera, fi de màster i doctorat, sempre que tinguin caràcter innovador.

més informació sobre el premi a www.premiotreelogic.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil