• Inici
  • Contacte

Olimpíada Informàtica Espanyola

Introduïda: 30-06-2008
Seleccionat l'equip que acudirà a la XX Olimpíada Informàtica Internacional.
L’equip guanyador ha estat seleccionat entre els estudiants d’ensenyament secundari i batxillerat, convocats a tots els centres d’Espanya, participants en la Olimpíada Informàtica Espanyola celebrada els dies 26 i 27 de juny a la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

Mitjançant successives eliminatòries, els estudiants han obtingut la màxima puntuació resolent un conjunt de problemes algorítmics programant en un ordinador personal.

Durant el mes d’agost es celebrarà a El Cairo, la XX Olimpíada Informàtica Internacional, es tracta d'una de les cinc olimpíades científiques que tenen lloc anualment. El seu objectiu és l’estímul de l’interès en la informàtica i en les tecnologies de la informació. Pretén reunir estudiants amb talent excepcional que puguin compartir experiències científiques i personals.

L’organització de l’edició espanyola ha comptat amb la col•laboració de la Fundació AULA, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Facultat d’informàtica de Barcelona.

Web de la Olimpíada

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS