• Inici
  • Contacte

2a Edició de Jumping Talent

Introduïda: 20-11-2013
UPC Alumni i La Comunitat Laboral Universia - Trabajando engega la 2a edició de Jumping Talent, el concurs de talent universitari on 10 grans empreses seleccionaran els joves amb millor expedient.
Quins perfils busquem?
Si ets estudiant d'últims cursos de carrera o Màster amb possibilitat de realitzar pràctiques en empresa, i / o acabat de titular en recerca de la teva primera oportunitat laboral, tens nivell alt d'anglès i busques nous reptes. Aquesta és la teva oportunitat!

Quines titulacions busquem?
  • Perfils Tècnics: Telecomunicacions (Sistemes de Telecomunicació), Informàtica, Telemàtica, Organització Industrial, Matemàtiques i Físiques.
  • Perfils Negoci: ADE, Dret + ADE, Màrqueting, ADE + Telecomunicacions

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS