• Inici
  • Contacte

Programa de mentories

Introduïda: 10-05-2016
Apunta't al programa de mentories i acompanya els estudiants que acaben d'aterrar a la universitat! Aconsegueix 2 ECTS + curs gratuït de coaching !!!
Recordes el teu primer quadrimestre al GEI? T'hauria agradat que altres estudiants més experimentats t'haguessin explicat com sobreviure a la FIB? Doncs ara tens la possibilitat que els "nous" puguin aprofitar la teva experiència si participes al programa de mentories entre iguals.

Si ets estudiant del GEI i ja tens 90 ECTS superats (o esperes tenir-los al final d’aquest quadrimestre ;-)) o ets estudiant de màster però vas fer el GEI a la FIB, pots participar en aquest programa pilot que es posarà en marxa el primer quadrimestre del curs 16/17, i fer de MENTOR d’altres estudiants el que en cap cas implicarà donar-los suport acadèmic!

Com a MENTOR rebràs una formació prèvia d’entre 10 i 15 hores totalment gratuïta que et prepararà per fer-te càrrec:
  • d'un grup d’entre 15 i 17 estudiants de Q1 de fase inicial (sempre els mateixos),
  • al llarg de 7 sessions amb el grup de 50 minuts cadascuna,
  • en el període de classes,
  • i sempre en horari lectiu.

La finalització amb èxit de la teva participació com a MENTOR et dóna dret a:
  • Diploma del curs de 10 h de ‘COACHING’ (*), un curs totalment gratuït per a tu que impartirà l’ICE (amb una durada de 3 dies i dates per fixar).
  • 2 ECTS de reconeixement per activitats d’extensió universitària si ets estudiant del GEI o 2 ECTS de seminari si ets estudiant del MIRI.

Si vols participar, envia un correu electrònic, com a molt tard el 27 de maig de 2016, a defib@fib.upc.edu, amb:
    • tema: MENTORIES,
    • les teves dades personals (nom, cognoms, DNI i titulació que estàs cursant ),
    • una breu descripció dels motius pels quals t’agradaria participar en aquest nou projecte i perquè penses que series un bon mentor i
    • el nombre d’ECTS de la titulació superats fins ara.
    • SUPERIMPORTANT: indica'ns quan t'agradaria fer el curs de "coaching":
      • setmana del 27 de juny
      • setmana del 5 de setembre
      • Indiferent

La setmana del 13 de juny et comunicarem per correu electrònic si has estat seleccionat o no. En cas afirmatiu, també t'indicarem quan faràs el curs.
(*) Alguns dels continguts del curs són: Estratègies d’estudi, Planificació del treball i estratègies d’èxit, Preparació per a les proves d’avaluació, etc

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil