• Inici
  • Contacte

Premis PFC Renfe - Fundación Universia

Introduïda: 09-05-2011
Premis adreçats a PFC's que facilitin l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques etc. destinats a afavorir l'accessibilitat i la innovació en el marc del transport ferroviari, així com la integració de discapacitats a la vida diària.
El Jurat concedirà un primer premi dotat amb 4000 € per a l'autor del millor PFC i un màxim de dos accèsits dotats amb 2000€ cadascun. Aquesta selecció es farà entre els cinc projectes fi de carrera millor valorats entre els presentats. A més, l'autor guanyador pordrà realitzar pràctiques a Renfe durant un mínim de 6 mesos.

La convocatòria restarà oberta fins el dia 30 d'octubre de 2011 i la resolució tindrà lloc abans del 30 de novembre de 2011, i serà publicada a la pàgina web de Fundación Universia.

Accés a les Bases del Premi

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS