• Inici
  • Contacte

Programa HP R&D Academy

Introduïda: 31-05-2016
Acabes o estàs a punt de titular-te, HP incorporarà a recent titulats de tot Europa mitjançant el programa HP R&D ACADEMY.
HP R&D ACADEMY és un innovador programa de carrera professional que HP posa en marxa a nivell europeu en col·laboració amb la Fundació Universitat-Empresa.

QUÈ OFEREIX

- Contracte laboral de dos anys a HP
- Finançament d'un màster
- Promoció de carrera internacional

REQUISITS

- Recent titulats amb bon expedient acadèmic en Enginyeria Informàtica, Enginyeria Mecànica i Enginyeria Electrònica.
- Passió per la tecnologia.
- Domini de l'anglès.
- Bones habilitats interpersonals.

Els interessats es podran inscriure a través del web de HP R&D Academy fins al proper 20 de juny.

El procés de selecció tindrà lloc a nivell europeu realitzant diferents proves en línia i superant una fase final presencial a les oficines d'HP a Barcelona de l'11 al 15 de juliol de 2016, on hauran de demostrar les seves habilitats i interès alhora que rebran formació /in company/.

>> https://www.fue.es/hpacademy/index.asp

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS