• Inici
  • Contacte

Premi ACIA al millor Projecte Final de Carrera en Intel.ligència Artificial

Introduïda: 23-02-2011
L'Associació Catalana d'Intel·ligència Artificial (ACIA) convoca la novena edició del premi al millor projecte final de carrera en Intel·ligència Artificial realitzat en una universitat dels Països Catalans.
Objectiu
L'objectiu de la convocatòria d'aquest premi és promoure la realització de projectes final de carrera en l'àmbit de la Intel·ligència Artificial.

Participants
Podrà participar l'estudiantat que hagi defensat, entre l'1 de març de 2010 i el 28 de febrer de 2011, un projecte final de carrera, tesina final de carrera o Master tesis en l'àmbit de la Intel·ligència Artificial en una universitat dels Països Catalans. S'admetran projectes final de carrera tant de primer com de segon cicle.

Terminis
- Presentació de documentació: a partir del 1 de març i fins el 30 de març de 2011
- Resolució del jurat: abans del 20 de setembre de 2011
- Presentació del projecte guanyador i entrega del premi i diplomes: 20, 21 i 22 d'octubre de 2011 a Lleida