• Inici
  • Informació
  • Contacte

El finançament de les beques de mobilitat Erasmus està garantit

Introduïda: 09-10-2012
La Universitat informa que el pagament de les beques està garantit, tot i les informacions aparegudes als darrers dies als mitjans de comunicació.
En relació a les notícies que han aparegut als mitjans de comunicació sobre els problemes financers de la Comissió Europea per poder abonar les ajudes Erasmus concedides, la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC) vol comunicar que el pagament de les beques Erasmus per al curs acadèmic 2012-2013 està garantit.

A més, l’Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus informa que el pressupost per a les beques Erasmus per a l’any vinent serà similar al d’enguany i que les beques de la convocatòria 2013 tampoc corren perill.

De: 09-10-2012 Fins: 09-11-2012

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS