• Inici
  • Informació
  • Contacte

Windows et proposa un "trueque"

Introduïda: 16-05-2011
18 de Maig. FIB Campus Nord UPC. Microsoft intercanviarà els teus productes tecnològics que hagin quedat obsolets o inútils ( CD's vells , disquets, usb de 500 Megas...) per uns altres de Windows.
Retrotruec Party. 18 de Maig . UPC, Facultat d'Informàtica de Barcelona. Edifici B6. Campus Nord de la UPC c/ Jordi Girona 1-3 -08034. Barcelona

En què consisteix? Des de la divisió de Windows de Microsoft Ibèrica proposem als estudiants la fórmula de la barata (trueque) per intercanviar totes aquestes andròmines tecnològiques que es tinguin obsoletes per unes noves d'última generació. Des de Windows ens encarregarem del reciclatge i les universitats que així ho han demanat els s'inclouran com a peces d'exposició.

La idea és que aquestes trobades siguin una autèntica festa, en què també es puguin conèixer totes les novetats de Windows 7 i provar portàtils tan impressionants com el lleugeríssim Samsung Sèrie 9. Els que necessiten renovar els seus equips, a més, tindran accés a descomptes especials i subvencions.

Blog corporatiu de Micorsoft Ibérica

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS