• Inici
  • Contacte

Campions del SWERC 2014

Introduïda: 25-11-2014
Un equip de la UPC format per tres estudiants, un d'ells en Darío Nieuwenhuis de la FIB, s'ha proclamat guanyador del SWERC (Southwestern Europe Regional Contest) 2014, celebrat el 22 i 23 de novembre a Porto (Portugal).
Com a conseqüència, aquest equip anirà a la final mundial del concurs universitari de programació. És la desena vegada en dotze anys que un equip de la UPC s'hi ha classificat. Al SWERC 2014, altres dos equips de la UPC han aconseguit la cinquena posició, amb els estudiants de la FIB Eric Milesi i Albert Martínez, i la novena posició, amb els estudiants de la FIB Darío de la Fuente, Rafael López i Enrique Jiménez.

La classificació final es pot consultar aquí

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil