• Inici
  • Informació
  • Contacte

"En mi idioma" ha rebut un premi en els Premios de la Cumbre Mundial de la Sociedad de la Información - Wsis

Introduïda: 23-05-2013
El projecte "En mi idioma" és un projecte de Colnodo, una associació d'ONG colombianes de l'àmbit TIC, en el que van col·laborar amb el suport del CCD diversos estudiants i professors de la FIB, i a partir del qual es van dur a terme el PFC de Fèlix Casanellas.
La UIT (Unió Internacional de Telecomunicacions) és l'organisme especialitzat de Nacions Unides per a les TIC, que cada any organitza la WSIS. A la Cimera Mundial de la Societat de la Informació 2013 (WSIS) el projecte "En mi idioma" va rebre el premi a la Diversitat Cultural i Identitat, Diversitat Lingüística i Contingut Local.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil