• Inici
  • Contacte

13 Premi Internacional Abertis

Introduïda: 22-10-2015
Es presenta la tretzena edició del Premi Internacional Abertis d'Investigació sobre Gestió d'Infraestructures del Transport.
El premi va dirigit a treballs de recerca inèdits, elaborats durant l'any 2015 per estudiants de primer, segon i tercer cicle de totes les universitats espanyoles (treballs de curs, seminaris, tesines i tesis doctorals). Té una dotació econòmica de 10.000 euros en la modalitat de tesi doctoral i 4.000 euros per tesines de graduació, treballs o projectes de final de carrera, treball final de màster o altra modalitat de treball d'investigació.

El termini de presentació finalitza el 31 de desembre de 2015.

Tríptic amb les bases del premi. ()

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil