• Inici
  • Informació
  • Contacte

La professió del futur: expert en sistemes d'informació

Introduïda: 23-11-2011
El proper dia 30 de novembre a les 11:00 i a la sala d'actes de la FIB, en Lluís Soldevila ens parlarà de l'expert en sistemes d'informació.

Lluís Soldevila, amb més de 15 anys d'experiència en el Deutsche Bank Group, i diferents responsabilitats en 7 països, en vindrà a parlar de la professió. Finalitzà la seva etapa internacional com a Head of New York Office a GFT, i des de 2011 treballa com a consultor independent. És professor del Departament de Direcció de Sistemes d'Informació d'ESADE des de 1999 i col·labora també amb altres universitats com la UPC, UB, La Salle Business School, IDEC, EAE o Toulouse Business School.

Abstract de la ponència:

El Món està canviant. La radio va trigar 34 anys en assolir els 50 milions d'usuaris. Els ordinadors portàtils només 4 anys. La velocitat de transformació dels SI no para d’accelerar-se, i fa uns mesos, Google+ va assolir la xifra de 50 milions en només 84 dies. Els sistemes d'informació són el nou motor de canvi, i les empreses han de ser les que aprofitin aquesta capacitat transformadora per transformar la societat. Vols quedar-te enrere o vols ser un transformador? Vols saber utilitzar els sistemes d'informació com a motor de canvi? Vols aportar valor basant-te en el coneixement que t'aporten? Si és així, l'especialitat de sistemes d'informació és la teva.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil