• Inici
  • Contacte

12a Festibity. La festa de les tecnologies de la informació

Introduïda: 09-05-2014
El Conseller d'Empresa i Ocupació, Sr. Felip Puig, ha presidit la 12a Festibity que s'ha celebrat el 8 de maig a l'Edifici DHUB de Barcelona.
En aquesta edició s'han situat les TIC com a protagonistes del procés d'internacionalització, com a motor de transformació, innovació i creixement. Com a factor indispensable per a la reactivació de l'economia.

Les TIC, en un marc d'economia global, com la palanca que impulsa les empreses per ser més productives i competitives.

Les TIC són competitivitat, estratègia, economia, empresa... Són internacionals!

Informació dels guardonats

Menció FIB: Rosa M. Martín
Menció honorífica: Juan Soto
Menció iniciativa TIC: Empresa GRIFOLS
Menció FIBER emprenedor: Álex Pajuelo i Javier Verdú de l’empresa LudiumLab

Premi FIB APPS 2014

1er Premi: uHelp de Cristian Dozo i Otger Roglà. Aplicació destinada als estudiants universitaris per permetre una comunicació àgil entre persones d'un mateix curs o d'una mateixa facultat.

2n. Premi: iPresta de Ignacio Brambilla. Aplicació destinada als estudiants universitaris per permetre la catalogació de llibres, CD, DVD i facilitar-ne el prèstec entre companys.

3r. Premi: Clapp de l'equip Saturday Night Fiber (Jonatan Fernández i Marc Rubia) que millora la comunicació entre professors i alumnes.

Nota de premsa de la 12a Festibity

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS