• Inici
  • Informació
  • Contacte

Exposició: La màquina de pensar, Ramon Llull i l'«Ars combinatoria»

Introduïda: 28-06-2016
L'exposició explora l'impacte del filòsof Ramon Llull (1232-1316) en les arts, la literatura, la ciència i la tecnologia. Del 14 de juliol a l'11 de desembre 2016, al CCCB (Centre de Cultura Comteporània de Barcelona).
L’actualitat d’aquesta figura controvertida, admirada i rebutjada, pren nova significació en l’actual debat sobre els models de transmissió del saber.
L'exposició es podrà visitar del 14 de juliol a l'11 de desembre, de dimarts a diumenge d'11.00 a 20.00h.

El 13 de juliol a les 19.30h tindrà lloc la inauguració de l'exposició amb l'activiat "Un llenguatge universal? Ramon Llull, pensament i comunicació". Debat inaugural de «La màquina de pensar: Ramon Llull i l’Ars Combinatoria» amb Amador Vega, comissari de l'exposició, en conversa amb Siegfried Zielinski, rector de l'Escola pública superior d'Art i Disseny de Karlsruhe i Peter Weibel, artista conceptual i president del Centre per l’Art i la Tecnologia dels Mitjans de Karlsruhe.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil