• Inici
  • Contacte

Dream It Code It Win It

Introduïda: 18-03-2016
Competició per a estudiant amb $80.000 en premis.
L'asociació d'alumnes del MIT i el MIT Enterprise Forum de Nova York, organitza una Student Coding Competition, Drean it. Code it. Win.

L'enfocament de la competició d'aquest any és "Engineering Solutions from Social Good to Entertainment."

Els estudiants poden competir en equips fins a 10 alumnes. La presentació ha de resoldre un problema interessant utilitzant codi.

Si estàs interessat en participar, envia el teu projecte abans del 3 d'abril a DreamitCodeitWinit.

Per veure les presentacions guanyadores d'altres anys es pot visitar la pàgina web Dream it. Code it. Win it.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil