• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols ser EU Careers Ambassador durant el curs 2016/17?

Introduïda: 02-02-2016
Des de 2010, l'Oficina de selecció de personal de la UE (EPSO) duu a terme un programa per donar a conèixer les oportunitats laborals a les institucions europees anomenat "EU Careers Ambassadors".
Aquest programa selecciona estudiants universitaris d’últim curs interessats en exercir durant un any les funcions de representació i d’enllaç entre la universitat, els estudiants i l’oficina de contractació de les institucions europees per informar sobre possibilitats laborals a la UE. Per primer cop, des de 2014 una estudiant d’una universitat catalana (la Universitat de Girona)  ha format part d’aquest col•lectiu amb resultats molt positius. Potser voldries prendre el relleu d'aquesta actual ambaixadora, que conclou el seu “mandat” a finals del present curs?... Presenta la teva candidatura!

Informació general sobre el programa "EU Careers Ambassadors"
Funcions, perfil dels candidats i condicions
Termini de presentació de candidatures: de l'1 de març fins  l'1 d'abril de 2016

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS