• Inici
  • Contacte

Beques Futuro

Introduïda: 14-05-2010
El programa de beques FUTURO està finançat per empreses franceses ubicades a Espanya. Aquest programa ofereixen beques als estudiants espanyols que desitgin realitzar estudis post-universitaris (Master o MBA) a França.
El programa de Beques FUTURO està finançat per empreses franceses ubicades a Espanya. Aquest programa ofereixen beques als estudiants espanyols que desitgin realitzar estudis post-universitaris (Master o MBA) a França.

El programa de Beques FUTURO són el fruit d'una col·laboració entre la Embaixada de França en Espanya, les Càmbres Franco-Espanyoles de Comerç i Industria de Madrid i Barcelona i la Associació Diàleg.

Mes informació

Data límit de presentació de sol·licituds 31 de maig.
De: 14-05-2010 Fins: 31-05-2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS